product-image

Gt radial SAVERO WT 275/60 R17 111T


214.37лв.
С ВКЛ. ДДС

E
E
72

Налични:
Няма наличност

рейтинг:

111
до 1090 кг (на гума)

T
до 190 км/ч

Giti tire
производител


Зимни

EAN 6932877113597

ВНИМАНИЕ! Джантата служи само за илюстрация. Доставяме само гумата!

Отзиви (3)

Радостин Русинов
Gt radial SAVERO WT 265/70 R17 115T

рейтинг:

Вие нито отговаряте аргументирано, нито следите оплакванията на клиентите. 1-во не съм се изразил, че триете негативни коментари, а че не ги обичате, но и това бе изопачено от ваша страна. Като се натисне ОТЗИВИ на сайта ви излизат тези оценени на 5 звезди. Прослушайте си разговорите щом искате, извинения и оправдания не искам, защото от тях не ми олеква. Да не говорим, че вие използвате обясненията си не да се извините за грешките си, а да се самоизтъквате. По-добре би било да не "ХАБИТЕ НЕРВИ", както другите сайтове в България, отколкото да се хвалите, когато грешите.

събота 12 ноември, 2016

AVTOGUMI.BG отговори:

събота 12 ноември, 2016

Здравейте,

Отговорили сме на всичките Ви обвинения и всеки може да ги прочете и сам да прецени дали са добре аргументирани отговорите ни.

Както вече казахме в случая няма абсолютно нищо, за което да се извиняваме.  Поръчали сте 4 бр. от склад в Германия, отишли сте да платите капаро след 24 часа в сервиза и се е оказало, че гумите са свършили, това са напълно нормални неща. Проверили сме телефония разговор и няма вина оператора, не Ви е обещавано, че гумите са запазени.

Ако си бяхте платили онлайн и веднага ни бяхте пратили копие от платежното е имало вероятност да успеем да ги запазим преди да свършат, а дори да не бяхме успяли щяхме да Ви върнем веднага капарото без никакви усложнения и т.н.

Това, че Вие сте искали да дойдете на място в сервиза да се уверите, че няма да Ви измамим си е изцяло Вашо решение и сам сте си виновен, че сте се разкарвали и т.н.

Радостин Русинов
Gt radial SAVERO WT 265/70 R17 115T

рейтинг:

Отново доказахте колко некомпетентни сте. Точно защото имам опит в онлайн поръчките и знам колко недоразумения стават, пожелах да процедирам с кеш плащане. След като попитах и касиерката ви, дали, ако бях платил вчера онлайн, нещата щяха да се получат, тя ми потвърди, че нищо нямаше да се промени, тъй като складът е в Германия. Но нали ви е по-лесно да си измиете ръцете така... А не мислите, че вече се бях сетил, че ще получа такъв отговор. Какви самаряни бе, вие сте измамници... Нищо не се променя, платил или не... И не отидох да оставям капаро, а цялата сума. Но въпреки това вие нали трябва да си напълните бройката от 100 гуми, за да ви пуснат поръчката, а след като не сте я запълнили, то естествено Колцентърът не е виновен, нито вие, но има ПРЕ*БАНИ. И то защо? Щото лъжете и нямате нищо на склад, а сега се опитвате и мен да ме изкарате виновен за това, че сте некадърни. Добре, че не ви платих онлайн и в последствие да разбера колко "ТОЧНИ" сте. Но нали само позитивните коментари ви допадат..., та ме извинете за "реномето" ви.

събота 12 ноември, 2016

AVTOGUMI.BG отговори:

събота 12 ноември, 2016

Здравейте,

Не трием негативни коментари. Полезни са за другите клиенти да се запознаят с реални ситуации от процеса на работа.

Дори в някои случаи да сме допуснали грешки, в това няма нищо срамно, признаваме си грешката и не ни се налага да изопачаваме нещата.  Едва ли ще намерите друг онлайн магазин, където да се отделя толкова време и нерви за да се отговаря аргументирано на всеки недоволен клиент

В случая с Вашата поръчка единствената възможна грешка от наша страна е ако в петък по телефона от кол центъра не са Ви предупредили отново, че това са 4 бр. последни гуми от склад в Германия, не могат да бъдат запазени и дори да ги има в момента е възможно да свършат до събота. Това ще го проверим в понеделник след като изслушаме записите от централата в офиса. 

Разсъжденията Ви за някакви минимални 100 бройки, са далеч от истината. Помислете малко, ако ни е отпаднал транспорта от Германия нямаше само Вие да сте "прецакан", а щеше да има още 15-20 недоволни клиента. Да виждате такива? В момента е имаме по 2 камиона на седмица от Европа и няма никакви проблеми с количествата и за това срокът на доставка е до 6 работни дни.  Когато излезем от сезон срокът на доставка от определени складове в чужбина се увеличава на 10 работни дни и пак няма никакъв проблем да сме коректни и да се спазват сроковете. 

Ако бяхте платили онлайн също не е изключено да се стигне до подобна ситуация да се изчерпят гумите преди да успеем да ги поръчаме, но е много по-малко вероятно и няма никакъв проблем да Ви възстановим веднага плащането и нямаше да сме Ви загубили повече от 5 минути от времето. Това е разликата.  

Това че сте решили да отидете да платите на място за да сте по-сигурен, че няма да Ви измамим с парите, е меко казано несериозно. И Paypal и ePay имат защита на онлайн плащанията, без въобще да изтъкваме, че ние сме първия онлайн магазин за гуми в България с десетки хиляди клиенти от 2008 г насам. Ако на магазин като нашия не може да се доверите, защо въобще сте тръгнали да пазарувате онлайн?

Обвиненията Ви, че не държим гуми на склад също са несериозни. На сайта ни има над 20.000 оферти за общо над 6 млн. гуми от най-големите дистрибутори на гуми в България и чужбина. Разбира се че гумите не са на склад при нас в София, никъде в Европа няма такъв склад с толкова много гуми на едно място. 

На нас съвестта ни е чиста, отговорили сме Ви аргументирано на всички обвинения. Всеки клиент може да се запознае и да реши за себе си кой е крив, кой е прав и какви са рисковете при онлайн пазаруване. 

Радостин Русинов
Gt radial SAVERO WT 265/70 R17 115T

рейтинг:

По-грозно и некоректно нямаше как да постъпите... Правя поръчка, получавам потвърждение, звъня в продължение на 2 дни минимум по 5 пъти на ден с минимум 7-8 минути изчакване на Колцентъра ви и никой не ми вдига. Вчера след 6-тото ми позвъняване на 14-тата минута изчакване, решихте да ми вдигнете. Въпросът ми беше дали мога да платя на място, а не по банков път. Отговорихте ми, че може на ул. Дамян Груев 8 и потвърдихте, че днес, събота, работите от 9 до 17ч. След като изразих притеснение да не се случи нещо с поръчката ми, тогава вие ме уверихте, че със сигурност ще е валидна и днес. Отивам днес на място с парите и какво се оказва... Ами те гумите не се пазели, защото идвали от чужбина и просто били налични в момента на поръчката ми. Ставаше дума за 170лв на гума, а аз поръчах 4 броя. В последствие касиерката провери на сайта и намери някакви Лауфен гуми за по 166лв броя, но ми каза да не плащам, защото щяла първо да провери дали са налични и тогава да ми се обади за адреса ми, на който да се доставят. Тръгнах си и след няма и 10 минути пак тя ми звънна, за да ми каже, че била гледала 16 цола вместо 17 и сега най-евтините били 203 лева/бр. Ако наистина се смятате за коректна фирма, то поне бихте ми ги предложили на същата цена на първоначалната ми поръчка. Да не говорим за това, че прекарах повече от час и половина на телефона, докато се свържа с някой, а след това дойдох до офиса ви, за да чуя прекрасните новини и "грешки". Тъй като не искам да ви обиждам (въпреки че го заслужавате), то само мога да кажа БЕЗ КОМЕНТАР и дано повече клиенти разберат политиката ви!!!

събота 12 ноември, 2016

AVTOGUMI.BG отговори:

събота 12 ноември, 2016

Здравейте,

Първо относно свързването, наистина по време на пиковия сезон е по-трудно да се свържете с централата, но все пак сте успял. Нормално е за период от 2-3 седмици когато всеки се сеща в последния момент че му трябват зимни гуми да са доста натоварени линиите. Останалото време от годината няма никакви проблеми.

Относно гумите, това са били последни 4 бр от склад в Германия и още при пускане на поръчката на сайта се е показало предупреждение, че може да има проблем с наличността и това ще се потвърди допълнително.

Когато предния ден (петък) сте се уговорили да минете да платите капаро гумите все още са били налични, но за съжаление в този немски склад няма възможност за запазване на артикули. След като сте отишли на място в сервиза на следващия ден (събота) не сме ви бавили и веднага се е установило, че тези 4 гуми вече не фигурират в наличността на немския склад. В бързината след това колежката Ви е оферирала погрешка 265/70 16 Лауфен вместо вашия размер 265/70 17, но Ви е звъннала след няколко минути да се поправи. Това е наистина едно дребно недоглеждане и единствената грешка от наша страна в случая.

Ако при пускането на поръчката бяхте платили онлайн на момента с Paypal или ePay щяхме веднага да поръчаме гумите и да си спестите време и нерви, нямаше да се налага да звъните по телефони, да обикаляте половин София да плащате капаро и т.н.

Предимството на онлайн плащанията е, че дори ако се случи да са свършили гумите или някаква друга техническа грешка с наличността, веднага Ви възстановяваме платената сума и цялата процедура (пускане на поръчката, плащане, проверка на наличността, отказване на поръчката и връщане на плащането) нямаше да отнеме повече от 5 минути на двете страни и то без да ставате от компютъра си.

И ние не искаме да Ви обиждаме, не е Ваше задължение да знаете как функционират онлайн магазините и модерните системи за търговия и разплащания, но в случая точно това неразбиране води до всички останали проблеми, загуба на време и нерви от двете страни и не е редно да ни обвинявате нас.